Iris

Status Gereserveerd
Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm) (50 cm)
Leeftijd Volwassen (1 jaar)
Locatie Nederland (Nederhorst ter Berg)

Achtergrond:

Iris leefde met haar broertjes (Freddie en Felix) en zusje (Irma) in een verlaten huis. De eigenaar van dat huis was naar een verzorgingshuis gebracht.De dorpsbewoners wilden af van deze hondjes en uiteindelijk hebben vrijwilligers de puppies meegenomen naar de opvang. Inmiddels zit Iris samen met een oudere hond in een gastgezin. Iris weegt circa 20 kg.

Iris is een lieve, vriendelijke hond. Ze speelde vrolijk met de andere hondjes in de opvang. Ze kijkt in het begin even de kat uit de boom naar mensen, maar als ze die vertrouwt vindt ze het heerlijk om een aai en een knuffel te krijgen. Inmiddels loopt Iris al goed aan de lijn.Iris zal waarschijnlijk wel weer moeten wennen aan een nieuwe situatie, maar met geduld zal ze een hele fijne huisgenoot worden.

U kunt geen aanvraag doen.