Deka

Status Geadopteerd
Hoogte Klein (tot ca. 35 cm) (30-35 cm)
Leeftijd Senior (9 jaar)
Locatie Nederland (Barendracht)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Herkomst en voorgeschiedenis:

Corfu, Griekenland. In het dorpje Aghios Deka zwierven 2 hondjes sinds een paar dagen rond. Een reutje en een teefje. Het reutje bleek een baasje te hebben, het teefje niet. De hondjes hadden een flink eind gewandeld want het dorp waar zij gevonden werden was wel 15 km. verderop. Uiteindelijk eindigde hier het amoureuze uitstapje van de twee. Het reutje werd naar zijn baasje terug gebracht en een dierenbeschermer heeft zich over 'het bruidje ' ontfermd. In de nazomer van 2015 is Deka in Nederland geadopteerd. Haar baasje kan echter om gezondheidsredenen niet meer voor Deka zorgen.

Deka is een lief en zachtaardig hondje. Ze is rustig in huis en gemakkelijk in de omgang. Ze kan het goed vinden met andere honden, en ook met katten kan zij goed overweg. Wij plaatsen Deka bij voorkeur in een rustig gezin.

U kunt geen aanvraag doen.