Mambo

Status Gereserveerd
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Pup (3 tot 4 mnd)
Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

Mambo werd samen met zijn broertje Tango (ook op de site) als heel jonge pup gevonden in een vuilnisbak. Beide hondjes zijn sindsdien opgenomen in een gastgezin waar ze verzorging krijgen en leren een huishond te zijn.

Karakter

Mambo is een vrolijke, sociale en aanhankelijke pup die graag aandacht krijgt. Hij houdt van mensen en kinderen en kan goed overweg met andere honden. Bij vreemde mensen kan hij nog wat verlegen zijn. Het is een intelligent en energiek hondje dat snel leert. Hij kan zichzelf goed vermaken met een speeltje of een kluifje.

Mambo vindt het buiten nog een beetje te spannend om zijn behoefte te doen. Hem is nu geleerd dat op een trainingsmatje te doen. Buiten lopen en zindelijk worden hebben nog aandacht en begeleiding nodig.

Hij is geboren in oktober 2023 en wordt een middelgrote hond van ongeveer 16-18 kilo. Hij is nagezien door de dierenarts, gevaccineerd en gechipt.   We zoeken voor Mambo een liefdevolle familie die over voldoende tijd en geduld beschikt om een jonge pup te begeleiden.

U kunt geen aanvraag doen.