Bobby

Locatie Nederland (Rheden)
Prijs 295.00

Herkomst:
Bobby is als 6 weken oude pup binnen gebracht door de eigenaar omdat zijn schouder gebroken was. De eigenaar vroeg of Bobby een paar dagen mocht blijven omdat hij overdag werkte en er niemand zou zijn om op de pup te letten. Helaas is hij ondanks meerdere telefoontjes, nooit meer terug gekomen om Bobby op te halen. Bobby genas snel van zijn verwondingen en rende en speelde al snel met de andere honden in de opvang. Bobby heeft vanwege een aanrijding een lichte afwijking in zijn linker voorpoot wat mogelijk nooit helemaal goed gaat komen. Hij kan er echter goed mee lopen en rennen en schijnt er geen last meer van te hebben. Bobby is naar Nederland gekomen en wordt opgevangen in een gastgezin.

Bobby is geboren in maart 2017 en hij is gecastreerd.

Bobby is een energiek, slim en vrolijk hondje. Hij gaat graag op onderzoek uit en maakt snel vriendjes met mens en dier. Knuffelen vindt hij heerlijk en hij geniet van een flinke wandeling. Ook vindt hij spelen in de tuin erg leuk. Bij een hond die hij niet kent kijkt hij eerst even de kat uit de boom, maar als hij de hond eenmaal kent wil hij al snel spelen. Zolang Bobby voldoende uitdaging krijgt, is hij binnenshuis rustig en ligt dan lekker in zijn mandje te slapen. Bobby is wel wat eigengereid. We zoeken een baasje voor hem die hem voldoende ruimte geeft, en bij voorkeur een tuin heeft en eventueel een hondenspeelmaatje.