Gabbana

Status Gereserveerd
Leeftijd Volwassen (3,5 jaar)
Locatie Nederland (Heerhugowaard)

Herkomst: buitenland. Gabbana en zijn zusje Dolce zijn samen met 4 andere pupjes gedumpt bij het asiel. De verzorgers van het asiel zagen de auto stoppen, de doos uitladen en met sneltreinvaart weer vertrekken. Alle hondjes zijn opgenomen in het asiel. De andere hondjes staan ook op de site.

Karakter: Gabbana is een relaxte hond. Hij komt bezoekers altijd vriendelijk en enthousiast tegemoet. Gabbana is blij met aandacht. Hij gaat goed om met de andere honden zowel de honden uit de eigen kennel als de andere honden. Gabbana loopt netjes aan de lijn en vindt de wandelingen erg fijn omdat hij lekker kan snuffelen. Hij houdt alles goed in de gaten en mist niets. Echt een slimme hond. Hij is vanaf de leeftijd van een pup niet anders gewend dan het leven in het asiel dus hij moet nog wel het nodige leren van het leven in een huis. De verzorgers zijn er van overtuigd, dat hij dat snel zal doen met een goede begeleiding. Gabbana vindt het heerlijk om pootje te baden in ondiep water.

Gabbana is nu in Nederland en helaas blijkt dat hij erg bang is. Hij is erg lief maar vindt alles eng, binnen en buiten. Wij zoeken een tehuis met ervaren mensen en een stabiele en vrolijke andere hond. Gabbana is niet geschikt voor een appartement.

In de video is zowel Gabbana als zijn zusje Dolce te zien.

U kunt geen aanvraag doen.