Flora

Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije.
Flora is eind 2017 jaar gevonden in een doos samen met Libra, Taurus en Mimosa. Waarschijnlijk is dat zij uit een nest komen. In dezelfde doos zaten ook de zusjes Dolce en Gabbana. De verzorgers van het asiel zagen de auto stoppen, de doos uitladen en met sneltreinvaart weer vertrekken. Alle hondjes zijn opgenomen in het asiel. Libra en Taurus zijn inmiddels geadopteerd.

Karakter. Flora is een geweldige hond. Zij houdt er van geaaid en geknuffeld te worden. Ze heeft een zachtaardig karakter en gaat goed om met mensen en andere honden. Zij heeft geleerd netjes aan de lijn te lopen en kent een paar commando’s. Flora is een jonge, slimme hond die haar best doet aandacht te krijgen, ze is erg leergierig. Ze  is enthousiaste met veel energie. Ze is iets rustiger dan haar broer en zuster. Flora zal een lieve en gezellige huisgenoot zijn voor actieve mensen, die graag investeren in een jonge hond.