Aiden

Hoogte Middel (35-55 cm) (45 50 cm)
Locatie Nederland ( Brielle)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Herkomst; Göcek, Turkije. Aiden en zijn broertje Wagner zijn gedumpt in een dorpje vlakbij het asiel. In 2019 is Aiden geplaatst bij een familie in Nederland. Helaas kunnen zij door familie omstandigheden niet meer voor Aiden zorgen..Met veel verdriet moeten zij afstand doen.

Karakter
Aiden is een lieve en bescheiden hond, die het best op zijn plaats is in een rustige omgeving zowel in huis als daarbuiten. Hij kan erg onzeker zijn en moet dan goed begeleid worden.  Aiden loopt netjes aan de lijn maar probeert soms wel de te lopen route te bepalen. Hij loopt vaak los mee en loopt dan terug naar huis. Hij kan wel erg schrikken van plotseling lawaai en is bang voor onweer en harde knallen. Hij wil dan niet naar buiten of rent terug naar huis. Aiden gaat goed om met andere honden en katten.

Aiden is een slimme hond, die zeker nog wat kan leren met de juiste begeleiding, Wij zoeken dan ook ervaren hondenbaasjes, die deze prachtige hond een nieuw tehuis willen geven.

NB Aiden heeft het zogenaamde Border collie gen waardoor sommige antivlooienmiddelen een verkeerde reactie geven.