Kikki

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (ca 50 cm (vowassen)
Locatie Nederland (Heerhugowaard)

Herkomst:  Göcek, Turkije.   Kikki is gedumpt in het dorpje Inlice samen met haar moeder en acht broertjes en zusjes. Het asiel van de gemeente Fethiye heeft de moeder en pups opgehaald. Hoewel de vrijwilligers uit  zo Göcek snel mogelijk naar het asiel zijn gegaan, hadden ze al 5 pups weggegeven. De moeder en vier pups zijn meegenomen door de vrijwilligers. Een van de pups bleek ernstig ziek te zijn en was niet meer te redden.

Karakter
Kikki was in Turkije een lief pupje met een zachtaardig karakter. Ze was nog erg jong en speels net als haar zusjes. Ze loopt al netjes aan de lijn en trekt niet. Ze speelt graag met haar zusjes en andere honden tijdens de wandelingen. Ze is natuurlijk alleen het leven in het asiel gewend en moet nog veel leren over het leven daar buiten maar ze is slim en leergierig. Kikki lette ook erg op haar zusjes en doet ze na. Het is echt een aandoenlijk hondje. Ze is gek op mensen en houdt van knuffelen. Kikki is een ideaal adoptiehondje voor mensen met hondenervaring. Ze is sinds 6 december in Nederland.

In de video is Kikki (roze riem) te zien samen met haar zusje Sana en de hond Rice.

U kunt geen aanvraag doen.