Fare

Hoogte Middel (35-55 cm) (45-50 (volwassen))
Leeftijd Pup (9 maanden)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije.  Een man uit een dorpje dichtbij belde het asiel en vroeg de mensen drie puppies op te halen, die hij had gevonden. Een van de medewerkers ging direct naar het dorpje en vond daar Fare en haar zusje Finch en broertje  Fistik. Hij nam ze mee naar het asiel waar ze de nodige zorg en vaccinaties kregen. De geboortedatum wordt geschat op november 2018.

Karakter

Fare is een lief pupje met een zachtaardig karakter. Ze is nog erg jong en speels net als haar zusjes. Fare en haar zusje en broertje hebben vergelijkbare karakters. Ze gaat goed om met zowel jonge als oudere honden. Hoewel ze nog jong is, loopt ze al netjes aan de lijn en trekt niet. Ze speelt graag met haar zusjes en andere honden tijdens de wandelingen waardoor de riemen nogal eens in de knoop raken. Maar dat is ook het leuke van wandelen met puppies. Ze is natuurlijk nog erg jong en moet nog veel leren maar ze is slim en leergierig. Fare let ook erg op haar zusjes en doet ze na. Het is echt een aandoenlijk hondje. Ze is gek op mensen en houdt van knuffelen. Fare zal een geweldige uitbreiding zijn voor elk gezin.

Ze is nog niet gesteriliseerd.