Pippi

Status Geadopteerd
Leeftijd Volwassen (bijna 1 jaar)
Locatie Nederland (Siebengewald)

Achtergrond:

Pippi werd als 1 maand oude pup bij de opvang gebracht, omdat ze aangereden was door een scooter. Haar kaak leek een klap gekregen te hebben, maar bleek gelukkig niet gebroken. Ze genas al snel van dit ongeluk.
Pippi heeft zeer kort haar welk nauwelijks onderhoud nodig heeft. Ze heeft enorme, rechtopstaande oren.

Pippi is een lief aanhankelijk hondje. Ze is erg gesteld zijn op mensen, maar kan goed haar eigen gang gaan. Pippi is opgegroeid in een grote roedel en is gewend aandacht te delen. Ze weet dat ze het niet altijd kan krijgen in de opvang, maar je kan haar met weinig blijer maken dan met een uitgebreide knuffel.
Ze speelt graag met honden van haar leeftijd. Ook met honden die zij niet kent, als het baasje aangeeft dat het goed is. Pippi is dol op wandelen. Ze kan loslopen, speelt dan voornamelijk met haar maatjes en ze houdt haar baasje goed in de gaten. Pippi reageert goed op de katten in de opvang.

Het is niet bekend hoe Pippi met kinderen is. Maar gezien haar focus op mensen en haar vriendelijke karakter, zal ze waarschijnlijk het voorbeeld van haar baas volgen. Kortom Pippi is een makkelijk, zachtaardig hondje dat het vooral goed zal doen samen meteen andere jongere hond.

U kunt geen aanvraag doen.