Hugo

Status Geadopteerd
Locatie In buitenland

Achtergrond:

Hugo werd naar de opvang gebracht met een grote wond op zijn rug. Het heeft een tijdje geduurd voordat de wond genezen was, maar het is helemaal goed gekomen. Er is nog wel een litteken, maar omdat Hugo wat langer haar heeft is het nauwelijks te zien.

Hugo heeft duidelijk een baasje gehad. Hij zal gedumpt zijn en daarna zijn aangevallen door honden die op straat leven.

Hugo is een rustige hond. Hij kijkt rustig om zich heen in de opvang tussen meerdere honden en vindt het fijn als hij aandacht krijgt. Vanaf de eerste dag in de opvang is Hugo heel vriendelijk naar mensen en naar de andere honden. Het is wel belangrijk dat Hugo wat tijd krijgt om te wennen aan een nieuwe situatie.

Wandelen vindt hij heerlijk maar als het een keertje niet kan, is hij ook blij met een kleiner rondje. Hij loopt al los en houdt het 'baasje' goed in de gaten. In de opvang leeft Hugo in een grote roedel. Waarschijnlijk zal hij ook gelukkig kunnen zijn als enige hond met meer aandacht voor hem.

In de opvang is een kat aanwezig en Hugo toont er weinig belangstelling voor, maar hij zoekt ook geen contact. Het is niet bekend hoe Hugo met kinderen is maar aangezien Hugo gesteld is op rust, is hij waarschijnlijk beter in een situatie met iets oudere kinderen.

U kunt geen aanvraag doen.