Molly

Status Gereserveerd
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (55 cm)
Locatie In buitenland (Ankara)

Achtergrond: Een bij AAI bekende lokale dierenbeschermster vond Molly samen met haar moeder en nog andere pups in een buitenwijk van Ankara. De dierenbeschermster nam eerst een van de andere pups mee en heeft later Molly en Yrsa opgehaald. De beide honden groeiden verder op in een huiselijke situatie met andere honden en katten. De beide honden lijken erg op elkaar maar er zijn kleine verschillen: Yrsa heeft een witte ronde vlek op de neus en Molly een witte streep. Yrsa heeft wat donkerder masker. Ze trekken nu veel samen op.

Karakter:Molly is een lieve, zeer intelligente hond. In huis is ze rustig. Ze is gewend aan de lijn te lopen. Ze is nog jong en kan wat onzeker zijn zeker als ze in een nieuwe situatie komt zonder haar zus. Een rustige, gestructureerde omgeving is voor haar een goede situatie om zich verder te ontwikkelen. Ervaren mensen, die het leuk vinden haar verder te trainen, zullen een geweldige huisgenoot aan haar hebben.

U kunt geen aanvraag doen.