Diff

Leeftijd Puber (ca 8 maanden)
Locatie In buitenland (Buitenland)

Achtergrond: Medewerkers van het asiel vonden Diff en zijn zusje in het bos vlakbij het asiel. Ze waren erg klein, ongeveer een week oud. De mensen zijn op zoek gegaan om te te kijken of er nog meer puppies te vinden maar dat was niet het geval. Gelukkig vonden ze wel de moeder, die samen met de pups in het asiel werd opgenomen. De moeder is erg lief en heeft goed voor de pups gezorgd.

Karakter: Diff is een blije en vriendelijk hond. Hij is natuurlijk nog erg speels maar kan ook rustig alles bekijken. Diff kent nog geen andere wereld dan het asiel waar hij het goed doet ook met de andere honden. Hij heeft een goed karakter. Bij het uitlaten trekt hij in het begin aan lijn maar hij past zich meestal snel aan. Als er regelmatig getraind wordt, zal hij snel leren netjes aan de lijn te lopen. Hij wordt uitgelaten samen met honden uit zijn groep en uit andere groepen. Er wordt gewandeld met verschillende vrijwilligers. Hij is natuurlijk niet gewend in een huis te wonen maar de verwachting is dat hij zich snel zal aanpassen. Een huis met een tuin in een niet te drukke omgeving zal daarbij helpen.

De laatste foto's zijn Diff als jonge pup.