Okki

Status Geadopteerd
Locatie Nederland (Marknesse)

Achtergrond :

Okki werd als jonge hond naar de opvang gebracht. Ze was aangereden en haar achterpootje bleek gebroken te zijn. De breuk is gelukkig goed geheeld, maar Okki loopt nog steeds wat mank met dat achterpootje. Er zijn x-rays gemaakt, die zijn bekeken door een Nederlandse dierenarts. De breuk is goed geheeld, maar het pootje is iets korter vanwege het bindweefsel dat is afgenomen. Okki heeft er echter weinig last van. Een operatie is volgens de dierenarts niet nodig.

Karakter :

Okki is een energiek hondje en vindt het heerlijk te spelen met een andere hond en te gaan wandelen. Ondanks haar kleine postuur, liet ze zich niet intimideren door de andere honden in de opvang.

Okki is gewend om los te lopen, hoewel ze eerst de omgeving goed zal moeten leren kennen.

In huis is het een rustig hondje dat het heerlijk vindt om in een warm mandje te liggen slapen. Okki stelt het gezelschap van mensen erg op prijs. Ze begroet de mensen vrolijk en wil graag geaaid worden. Het is niet bekend hoe zij op kinderen reageert, maar grotere kinderen zal geen probleem zijn.

Okki zal enige hond in huis kunnen zijn, hoewel ze een speelmaatje wel erg op prijs stelt. Ze reageert goed op katten.

U kunt geen aanvraag doen.