Snow

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (58 cm)
Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Informatie:

Als pupje verscheen Snow op een dag bij het tuinhek van een oudere vrouw. Elke keer als het hek open en dicht ging, dan was hij daar, vragend om eten; hij was broodmager en had honger en dorst. Omdat de drukke weg, waaraan haar tuin lag, erg gevaarlijk was voor een pup en hij zo graag naar binnen wilde, heeft de vrouw hem uiteindelijk in haar tuin genomen en daar leefde hij sindsdien samen met twee andere honden.

Helaas is de vrouw enige tijd geleden overleden. Het huis is nu onbewoond, maar de honden wonen nog steeds in de tuin. Een buurvrouw geeft ze eten, maar verder zijn de honden altijd alleen. Omdat Snow een sociale hond is en graag contact heeft met mensen, is de hulp van AAI gevraagd.

Snow is een lieve, sociale hond. Hij is tevreden met alles en vindt het prachtig als er iemand in de tuin komt en hem aandacht geeft. Hij gaat goed om met andere honden en kinderen. Wij plaatsen hem echter niet bij katten.

Omdat Snow altijd met andere honden heeft geleefd, heeft een situatie waar al een andere hond aanwezig is de voorkeur. Een huis met een tuin is een vereiste.

Snow is gecastreerd.

Wij zoeken voor Snow liefdevolle baasjes, die deze vrolijke, sociale hond een nieuwe toekomst willen geven en hem laten kennis maken met het heerlijke leven als Nederlandse huishond. Een warm mandje in plaats van sneeuw om in te liggen… voor Snow zal er een hele nieuwe wereld opengaan.