Felix

Status Geadopteerd
Geslacht Reu
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Volwassen (1 jaar)
Locatie Nederland (Willemsoord)

Achtergrond:

Felix leefde met zijn broertje (Freddie, ook op de AAI-website) en zusjes (Irma en Iris, ook op de AAI-website) in een verlaten huis. De eigenaar van dat huis was naar een verzorgingshuis gebracht.
De dorpsbewoners wilden af van deze hondjes en uiteindelijk hebben vrijwilligers de puppies meegenomen naar de opvang.

Felix is een rustige en vriendelijke hond.
Bij nieuwe mensen kijkt hij even de kat uit de boom, maar al snel laat hij zich aaien.

Hij speelt vrolijk met de andere hondjes in de opvang. Hij reageert goed op katten. Hij leert nu aan de lijn te lopen.

Felix zal nog wel moeten wennen aan een nieuwe situatie, maar met geduld zal Felix een leuke huisgenoot worden.

U kunt geen aanvraag doen.