Banksie

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm)
Locatie Nederland (Castricum)

Banksie woonde als pup bij arme mensen. Toen ze drie maanden oud was werd ze aangereden. Ze werd naar de opvang gebracht, waar ze snel helemaal opknapte. Toen ze terug zou gaan naar haar baasjes bleken die al een andere pup in huis te hebben genomen. Gelukkig kon Banksie in de opvang blijven en daar opgroeien.

Banksie is een vrolijk en speels hondje. Ze is altijd even enthousiast en vindt het heerlijk om te knuffelen. Ze is nieuwsgierig naar mensen. Ze heeft weinig ervaring met kinderen maar ze lijkt heel vriendelijk naar hen en van hun aandacht te genieten. Ze is dol op wandelen, dat is belangrijk voor haar omdat ze energiek is. Ze vindt het ook leuk om mee te rennen naast de fiets. Daarna kan ze lekker luieren in huis en tuin. Meerijden in de auto is voor Banksie geen probleem. Een baasje met een huis met een tuin en een andere hond zou de beste situatie voor haar zijn.

NB Met spoed opvang gezocht voor dit hondje. Wie wil tijdelijk voor Banksie zorgen? Graag melden bij stichting AAI.

U kunt geen aanvraag doen.