Rixy

Status Geadopteerd
Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm) (50 cm)
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie In buitenland

Achtergrond:

Rixy zat vastgebonden aan een boom langs de kant van de weg.
Gelukkig stopte een dierenbeschermer om haar te bevrijden. Ze wordt nu in een tuin verzorgd door een vrouw.

Karakter:

Rixy is een lieve en enthousiaste hond. Ze vindt het fijn om in een huis te wonen. Ze kan helaas niet altijd binnen zijn in het appartement van de dierenbeschermer, omdat daar geen honden mogen wonen.

Ze vindt het heerlijk om aandacht te krijgen en om aangehaald te worden. Ze reageert ook goed op kinderen, hoewel we denken dat ze beter geplaatst kan worden in een situatie waar grotere kinderen zijn omdat ze behoorlijk enthousiast kan worden.

Rixy reageert goed op andere honden. Katten negeert ze. Ze loopt ook keurig aan de lijn en vindt een autoritje prima. Rixy geniet van een langere wandeling.

We zoeken voor Rixy een situatie waar een tuin is en een baas die voldoende aandacht heeft voor haar en van wandelen houdt.

U kunt geen aanvraag doen.