Grenade

Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm) (40 cm)
Leeftijd Volwassen (4 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Herkomst:
Grenade leefde als pup met haar moeder Tickle, broers en zusjes op het strand nabij Göcek. De hele zomer werden ze gevoerd door bezoekers en medewerkers van een restaurant. In het najaar 2015, bij sluiting van het restaurant is het gehele gezin opgevangen in het asiel in Göcek.

Grenade was als pup al geheel op zichzelf, had totaal geen behoefte aan contact met mensen en dat is na 4 jaar nog steeds zo. Ze is timide en verlegen, maar nooit agressief. Grenade komt om deze reden niet in aanmerking voor adoptie en blijft in de shelter wonen. Moeder Tickle en de andere pups deden het erg goed en zijn allen geadopteerd.

Het zou super zijn als lieve Grenade financieel geadopteerd zou worden.