Martini

Leeftijd Volwassen (4 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:
Martini is een hele knappe man. Hij is geboren in 2015. Zijn achtergrond is verdrietig; hij is gedumpt door zijn eerste familie en daarna ook door zijn adoptiefamilie. Ook is hij nooit helemaal op zijn gemak geweest met de andere honden in de opvang.

Karakter:
Hij verblijft nu 3 jaar in de opvang in Göcek en is niet meer zo sociaal. Hij is nog steeds speels en laat zich benaderen tot op ongeveer 10 centimeter afstand; dan rent hij er snel vandoor. Hij kan dit spelletje wel 10 keer achter elkaar spelen zonder dat hij moe wordt! :-) Maar als hij echt gevangen moet worden dan raakt hij erg van slag en kan hij ook agressief worden. Daardoor zal Martini waarschijnlijk in de opvang blijven. Momenteel leeft hij samen met twee andere honden waardoor hij geen stress ervaart van teveel honden om hem heen. Het zou ontzettend fijn zijn als iemand Martini financieel wil adopteren!