Brad Pitt

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Groot (55 tot 65 cm)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond:
Brad Pitt is zeven jaar oud en verblijft sinds 2014 in de opvang in Göcek, Turkije. Brad Pitt heeft wat gezondheidsklachten die samenhangen met zijn zenuwstelsel. De klachten zorgen voor problemen met zijn evenwicht. De dierenartsen weten helaas niet precies wat het is. Hij is behandeld tegen een zenuwaandoening, en dat lijkt iets te helpen. Als Brad Pitt een goede dag heeft, geen last van zijn evenwichtsstoornis, dan kan hij mee uit voor een wandeling.

Iedereen houdt van Brad Pitt en hij houdt van iedereen. Brad Pitt is ontzettend lief, vooral voor mensen en kinderen. Hij is gek op bezoekers. Hij houdt ook van puppy’s. Maar hij is niet altijd even vriendelijke tegen andere honden, en dat heeft de verzorgers in de opvang heel wat hoofdpijn bezorgd. Gelukkig gaat dat nu beter.

Door zijn gezondheidsklachten en door zijn ras, zal Brat Pitt niet herplaatst kunnen worden. Het zou fijn zijn als Brad Pitt toch een familie had, al is het maar op afstand. Wilt u Brad Pitt zijn baasje op afstand worden en hem financieel steunen?