Ghost

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Middel (35-55 cm)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond:
Ghost woonde als puppy bij een familie in de buurt van de opvang in Göcek, Turkije. Helaas was het gezin Ghost na een paar maanden zat; hij eindigde vastgebonden achterin de tuin. Omdat één van de medewerkers van de opvang in Göcek naast deze mensen woonde, kreeg hij elke dag te eten. Ze nam Ghost ook mee voor een wandeling als de eigenaren niet in de buurt waren.

Ook al zorgde het gezin niet voor hem, ze wilden ook niet dat anderen betrokken zouden raken bij zijn verzorging. De opvang in Göcek heeft meerdere keren aangeboden de hond over te nemen, maar dit werd elke keer afgewezen. Op een dag hebben ze de hond echter weggegeven aan een man, die toevallig één van de supporters van de opvang was. Hij bracht de hond naar de opvang, waar Ghost sindsdien verblijft.

Ghost werd geboren in 2012 en verblijft in de opvang in Göcek sinds 2013. Helaas is hij getraumatiseerd geraakt door zijn leven voordat hij bij de opvang kwam. Hij is over het algemeen heel vriendelijk en zachtaardig, maar hij is niet altijd met iedereen te vertrouwen. Daardoor komt hij niet voor herplaatsing in aanmerking en zal hij de rest van zijn leven in de opvang blijven. Het zou fijn zijn als iemand Ghost wat extra financiële ondersteuning wil bieden!