Ferush

Geslacht Reu
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (60 cm)
Leeftijd Volwassen (3 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Ferush is een drie jaar oude reu. Een van de verzorgers van de dierenopvang in Göcek, Turkije, zag hem ongeveer twee jaar geleden in the middle of nowhere. Om Ferush te kunnen vangen, begon de verzorger hem te voeren. Na twee weken voeren is het gelukt om Ferush te vangen. Vanaf dat moment verblijft hij veilig in de dierenopvang.

Ferush heeft veel vrienden, maar allen zijn viervoeters. Mensen kunnen niet dicht bij hem in de buurt komen. Hij is wel geïnteresseerd in mensen en volgt ze soms, maar op het moment dat de aandacht op hem gericht wordt verstopt hij zich snel. Doordat hij zo schuw is in de aanwezigheid van mensen zal hij niet geadopteerd kunnen worden. Om zijn leven in de dierenopvang aangenamer te maken, is hij op zoek naar een baasje op afstand.