Donna

Status Financieel geadopteerd!
Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Volwassen (8 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Donna is gevonden in een dorp, niet ver verwijderd van het asiel. Omdat ze in goede conditie was werd verondersteld dat ze wel een baasje had. Er is geprobeerd dat baasje te vinden. Omdat dat niet lukte is ze in het asiel geplaatst.

Karakter:

Donna is een hele lieve hond, ze kan goed opschieten met de andere honden en met mensen. Ze houdt van wandelen en van zwemmen. Eigenlijk een ideale hond voor herplaatsing. Echter omdat ze ca. 8 jaar oud is en helemaal doof wordt het steeds moeilijker om een nieuw thuis voor haar te vinden. Ze heeft ook een (goedaardige) tumor in haar buik. Weliswaar niet ernstig, maar ze moet hier wel aan geopereerd worden.
Hoewel we blijven hopen dat er een "echt" baasje voor haar komt, is een baasje op afstand nu een goede optie. Iemand die aan haar denkt en voor wat extra financiële ondersteuning kan zorgen.

Wilt u dat baasje worden?