Red

Leeftijd Volwassen (7 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Red is een mooie reu van ca. 7 jaar. Hij was gedumpt op een picknickplaats. Toen hij was gevonden was hij erg mager, verondersteld wordt dat hij al een tijdje niets gegeten had.

Karakter:

Red is een hele lieve, vriendelijke hond. Helaas kreeg hij vorig jaar een ernstige en hardnekkige oorontsteking. Hij heeft verschillende behandelingen ondergaan maar tot nu toe heeft niets geholpen. De medewerkers van het asiel blijven proberen of ze de infectie onder controle kunnen krijgen, maar dat kan niet tegenhouden dat Red doof wordt. In combinatie met zijn leeftijd wordt het moeilijk hem te plaatsen. Red zou enorm geholpen zijn met een baasje op afstand dat hem financieel wil adopteren, om zo ook bij te dragen aan de kosten voor de medische behandelingen.
Wilt u dat baasje voor hem worden?