Hani

Status Financieel geadopteerd!
Ras Kangalkruising
Hoogte Groot (55 tot 65 cm)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Zes jaar geleden zag een vrijwilliger in Göcek, die naar het asiel reed, een gesloten zak bewegen. Ze was geïntrigeerd, dus stopte ze haar auto om te gaan kijken. Er zat een puppy in de tas!! Ze noemden haar Hani.

Hani is een hond van het Kangal-type. Ze is heel lief maar heeft nooit de kans gekregen om geadopteerd te worden - waarschijnlijk omdat ze een grote, sterke hond is (ook al beseft ze dat zelf niet echt).

Ze is nu bijna 7 jaar oud en de kans dat ze nog geadopteerd wordt is klein. Waarschijnlijk zal ze de rest van haar leven in het asiel blijven. Ze woont samen met 3 andere Kangal honden in een groot gebied waar ze voldoende bewegingsruimte hebben. De honden kunnen het heel goed vinden met elkaar. Ze heeft een goed leven en tevens zou het heel fijn zijn als Hani financieel geadopteerd zou kunnen worden.

Ze is een grote hond en ze wordt ouder, dus helaas beginnen er kleine problemen met de gezondheid te ontstaan, vooralsnog overigens niets ernstigs gelukkig. Een baasje op afstand en wat extra financiële ondersteuning zou heel fijn zijn.