Goff

Status Financieel geadopteerd!
Geslacht Reu
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Volwassen (2 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Goff dwaalde rond in een dorp in de buurt van Göcek toen hij eind 2019 werd gered. Hij was 6 of 7 maanden oud. Hij was in een zeer slechte conditie. Eén oog was zwaar geïnfecteerd en hij was bedekt met vlooien en teken. Hij had ook gangreen aan zijn staart. De medewerkers van het asiel merkten al snel dat het was omdat hij in zijn staart beet. Na maanden van behandeling (oogoperatie, amputatie van zijn staart etc.) en medicatie tegen zijn stress, is Goff grotendeels hersteld.

Karakter:

Goff is nu gelukkig in zijn beschermde omgeving. Hij speelt graag met de andere honden in zijn sectie. Helaas is hij psychologisch nog steeds erg onstabiel en zal hij waarschijnlijk nooit worden geadopteerd.

Het zou zo mooi zijn als Goff financieel geadopteerd zou worden, zodat hij een goed leven kan hebben in de opvang met een baasje op afstand dat om hem geeft.