Victor

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Volwassen (ca. 2 jaar)
Locatie In buitenland (Goa, India)

Victor, een reu van een jaar of twee, werd november 2020 door een van de medewerkers van Stray Assist binnengebracht. Hij had een grote madenwond op zijn rug, zat onder de teken en had een huidprobleem en oogaandoening. Inmiddels is de madenwond prima genezen maar ondanks diverse behandelingen lukt het niet om hem beter te krijgen. Zijn huid blijft korstig en zijn ogen, hoewel iets verbeterd, blijven slecht. Ook lijkt hij een probleem te hebben met de vochthuishouding, want zo nu en dan zwellen zijn poten op.
Victor is door diverse dierenartsen behandeld, maar dat heeft geen verdere verbetering gebracht. Adoptie is niet aan de orde en gelukkig mag hij bij de opvang in Goa blijven.

Ondanks zijn slechte conditie, heeft hij het toch naar zijn zin. Hij gaat graag mee wandelen en is dol op eten. Hij kan redelijk overweg met andere honden en als de zon schijnt dan speelt hij, maar omdat zijn huid makkelijk beschadigd kan dat soms pijnlijk zijn. Het liefst ligt hij daarom lekker te luieren in een zachte mand en dan zie je hem echt genieten.

Het zou voor Victor en zijn verzorgers veel betekenen als hij een baasje op afstand krijgt en financieel wordt geadopteerd.

De kosten bedragen € 150 per jaar.