Status Financieel geadopteerd!
Geslacht Reu
Hoogte Groot (55 tot 65 cm)
Leeftijd Volwassen (4 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Logo is een Argentijnse dog van ruim vier jaar, die in 2019 zwervend door de straten van Göcek, Turkije werd aangetroffen. Waarschijnlijk was hij gedumpt omdat er een verbod kwam op het bezitten van een Argentijnse dog.

Karakter:

Logo, met zijn prachtige gele ogen, is een erg vriendelijke hond. Hij houdt van interactie met mensen, maar kan niet goed overweg met de mannelijke soortgenoten. Hij leeft nu als een “Pacha” in een sectie met “dames”, voelt geen noodzaak meer om te vechten en is tevreden.

Vanwege zijn ras zal Logo niet meer geadopteerd worden dus hij zou heel fijn zijn als een financiële sponsor op afstand toch een beetje het verschil kan maken voor Logo.