Simba oproep

Datum : 30-10-2023

Simba is sinds kort in Nederland. Zij werd gevonden door een dierenbeschermer in het buitenland. Het was erg warm en het hondje had heel veel dorst. Toen de dierenbeschermer op Facebook ging kijken zag zij dat meerdere mensen al een post hadden gemaakt over dit hondje. Omdat er geen reacties kwamen heeft de dierenbeschermer het hondje maar in huis genomen.  Simba mocht gelukkig een tijdje bij haar blijven zodat hij gevaccineerd en gecastreerd kon worden. Hem weer terugzetten op straat was geen optie, dat zou hij niet overleven....  De dierenbeschermer kon hem echter niet zelf houden, omdat ze al meerdere honden heeft.  Zo kwam het hondje In Nederland in de opvang terecht. Hier zag men dat Simba wiebelig loopt met haar achterpoten. Er werd een x-ray gemaakt en tot onze schrik bleek hij ernstige heupdysplasie te hebben en zal spoedig moeten worden geopereerd. Volgens de orthopeed is het vooruitzicht goed. De kosten zijn ruim 2000 euro. Wij willen dit hondje graag een mooi leven bieden in Nederland.

Wie zou daarmee willen helpen met een donatie, zodat Simba weer een goede toekomst krijgt? Iedere bijdrage is welkom! Het rekeningnummer van Stichting AAI is NL08INGB0007276816, t.n.v. Stichting AAI. Graag vermelden operatie Simba.