Opvanggezinnen gezocht

Datum : 18-05-2022

Wij zijn op zoek naar gastgezinnen.
Een aantal honden die uit het buitenland komen wordt door ons eerst in een gastgezin geplaatst en worden van daaruit definitief geadopteerd. Hierdoor kan de hond alvast kennis maken met het dagelijkse leven in Nederland en alles wat nieuw is. Het gastgezin kan zo ook een verdere inschatting maken van het karakter van de hond, die in het buitenland al uitgebreid is gecheckt op gedrag en gezondheid. Zo kunnen we de perfecte match vinden voor de hond. Ook kan het weleens voorkomen dat een al geplaatste hond toch niet bij zijn adoptanten kan blijven vanwege persoonlijker omstandigheden. De hond gaat dan natuurlijk niet naar een Nederlands asiel, maar naar een van ons gastgezinnen. Help jij ons hierbij? Als gastgezin vang je een hond tijdelijk op en bied je de hond vooral een veilige plek~ een zacht dekentje, een gevuld bakje eten en een liefdevolle begeleiding. Heb je interesse? Neem dan contact op met ons voor meer informatie (info@stichtingaai.nl of via een prive bericht).